Banktjoffs.

2009-12-15 13:37:13
Jag har nyss varit på banken och hållt på med saker jag inte har någon aning om hur det funkar.
Vet i alla fall att jag har fått ett nytt kort och en internetbank hehe.
På mitt nya kort ska jag LÄTT ha ett eget motiv haha :D:D:D:D:DD:D:D:D jag längtar tills det kommer!
Det kostar typ 100 spänn någonting, men äsch!

Om lite mer än en timme så drar jag till Lena och bleker utväxten (finally, i know what true love means to me)
I januari tror jag att jag gör en radikal change i mitt hår haha, men vi får se hur pengarna räcker för det ; <

/Sandra

                                                                     

Sofia

Nu när du fixat frillan får du allt ta och lägga upp lite bilder kvinna!

2009-12-15 @ 21:04:24
URL: http://awabloggen.blogg.se/
petra

det värsta är att man inte kan ha kort på typ DBSK eller så, jag ville ha min favoritbild på junsu på min men fick alltid det tillbakaskickat :(

2009-12-16 @ 19:30:23
URL: http://chewyfruits.blogspot.com/