Crazy seven

2009-12-06 13:26:36
Nu har jag precis kommit hem från en mysig film/sova över kväll :D Vi åt tacos, dippade grönsaker och chips, kollade på två filmer och lekte charader och spelade klumpeduns! Charader va så hilma kul, tänk er mig försöka göra en pungråtta XD AHHAHA! Jag fick oxå göra "72 sengångare har Sid som förebild" ahhahahaha! Och filmerna, vi kollade först på en läskig, crazy eights hette den. Jag tror den var läskig. Men när man är flera så skrämmer man lätt upp varandra... vi skrek jäkligt mycket i alla fall ehehhe. Sen kollade vi på Taken, pappan är bäst, filmen är bäst ♥

Nu är jag hemma i alla fall, och min mobil fungerar fortfarande inte :( Så jag kan inte va en av de första som skickar ett grattis-sms till dig sen : <

/Sofia

                                                                     

Sandra ♥

vi måste ha en myskväll snart och kolla på she's the man, men jag åker hem imorgon efter skolan eftersom min familj vill fira mig hehe, du får följa med om du vill ^^

Försökte ringa dig igår när jag såg på yb men det gick inte ;_; men haha, fan vad jag skrek.

2009-12-06 @ 14:11:36
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Sofia

Ja, jag är beroende av myskvällar x)))) Och min mobil, få den att funkaaaaaaaaa D:

Ja kanske de :D Får prata om de i morgon, har lite stuff att fixelifixa oxå :o hehe.

Sista avsnittet är lite sego-tråkigt. Men dom två innan, 14 och 15 är fan ett helvete XD

2009-12-06 @ 15:12:24
URL: http://awabloggen.blogg.se/