Honey I'm home!

2009-12-21 17:36:10
Alright, jag åkte till stockholm under helgen, meningen var att jag skulle köpa de sista julklapparna nu men öh, jag kom hem med bara två extra (och en till mig, lol) så jag måste åka in till borlänge och fixa det typ... imorgon.
Hälsade på tre extra ordinära friends of mine.

Stockholm är konstigt, eller jag råkar alltid ut för konstiga människor när jag är där haha, jag gillar stockholm i övrigt.
Stod och väntade på Robi när en gubbe som hade stått och kollat på mig ett tag dök upp från ingenstans och frågade mig om jag hade strumpbyxor på mig...
Jag: hm, ja
Gubbe: tänkte väl det, ehm det här kanske låter lite konstigt men jag attraheras väldigt mycket av strumpbyxor...
Jag: ... oookej
Här kommer Natsu från ingenstans också och blir min savior typ haha (väldigt längesen jag träffade den tjejen också ♥)
Gubbe: oj, nu kom din vän också... men ah, det här kommer kanske låta ännu konstigare... men skulle du kunna låta mig, mot betalning, få ta på dina strumpbyxor?
Jag: eh... nej haha.
Gubbe: nehe, okej, så det går inte?
Jag: näää..
Gubbe: okej, men då har jag frågat i alla fall, och det var väl bra?
Sen gick han.
Hahaa tänkte efter att han hade gått att jag kanske borde frågat hur mycket han var villig att betala :P haha.. nemen, lätt sätt att tjäna pengar på till julklappar nu? ;P skämtåsido. Mysko kille det där.

Nu är jag hemma hos mamma i alla fall och är hungrig! :D haha.

/Sandra

                                                                     

Sara

uuuuuuusch! läskig gubbe! <3

2009-12-21 @ 19:14:06
URL: http://inthesky.blogg.se/
Sofia

WELCOME HOMEEE 1800 BIAAAAAAAAATCH

2009-12-21 @ 21:16:05
URL: http://awabloggen.blogg.se/
madde

hahahahha vilken skum gubbe alltså xD <3

2009-12-22 @ 18:13:21
Matilda

HAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, det är typ prostitution om du tagit emot pengar. Tur du inte lät han, tänk han stå där med boing! pga dig. uguguuhhuhuhu

2009-12-23 @ 01:46:40
URL: http://fighterbrewd.blogg.se/
Sofia P

Hahahah! Jag döör! HAhahahahahahahahhah!!!!!!!

2009-12-26 @ 17:54:27
URL: http://fisoa.se