JAAAA SNÖ!!!!!

2009-12-15 15:04:18


Sådär ser det ut utanför fönstret exakt nu!!! JAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAA! ♥

Jag är ledig idag så passade på att sova lääänge, vaknade nyss x) Dock kände jag mig inte alls utvilad efter att ha sovit till nästan klockan 3. Min hosta som jag haft i några dagar har övergått till en förkylning eller nått, jag vaknade helt snorig och med jätteont i halsen :( Och dessutom fick jag typ 2 sms på samma gång som väckte mig... Dummisar. Nu sitter jag och dricker upp den sista glöggen för att det ska bli varmt i halsen, buhu. Ska snart åka till Falun för träning också. Ska ta det lugnt efter som att jag är lite småsjuk. Men jag längtar, det kommer bli så kul wiho! Och grattis Sofia Portis till körkortet!!!!!!! Du ringde precis när jag skrev det här hiho :D:D

/Sofia

                                                                     

Sofia

Tack tack söta Sofii! Snart ska vi ut och rejsa!

2009-12-16 @ 16:59:37
URL: http://fisoa.se