KUL

2009-12-21 16:45:59
Ih, de nya sims är megakul! Det är inte som dom andra faktiskt, man får verkligen uppdrag! Jag skulle hitta nått föremål i nån gammal grav till en tant. Och man fick verkligen lov att tänka efter. Det var hemliga gångar och fällor överallt, det är mer som ett äventyrsspel än ett sims hahahaha! Och på ett ställe låg det ett skelett med en lapp i handen där det stod typ "jag är en van äventyrare, dörren bakom mig stängdes men jag är föreberedd med torkad mat, jag är säker på att jag kommer ut snart". OCH SÅ VA HAN ETT SKELETT! HAHA! Jag va helt inne i spelet, värsta spännande hehe. Var skiträdd när jag trodde de skulle komma mumier men jag klarade mig, men en gång råkade ja gå i värsta fällan haha. Ah, kul spel! ♥



Idag har jag ätit julskinka, mums! Och vi har köpt mer glögg (nån har ju druckit upp all... hehe... inte jag...)

/Sofia

                                                                     

Sara

Va roligt det ser ut att vara! <3

2009-12-21 @ 19:13:42
URL: http://inthesky.blogg.se/
Sofii

Ihhhh! Vad kul! Måste oxå skaffa det! Eller våldsgästa din dator ;)

2009-12-22 @ 17:19:38
URL: http://fisoa.se