Natti ♥

2009-12-02 23:47:51
Ska snart gå och sova en stund... tills tre typ, då Madde kommer hit och ska sova också haha, hon är ute med Antonia nu, eftersom hon fyllt år :)
Sen får vi typ sova i 3 timmar sen upp och hoppa!
Blir en snabb-tripp till Stockholm, Älvsjö imorgon på studentmässan där!
Hoppas att Robi kommer :( saknar honom ♥
ROBIIII SKIPPA SKOLAN! haha... nemen (gör det gör det ;_;)

Mässan blir nog i vilket fall som helst intressant och rolig. Vill jättegärna gå på kriminologi-saken och plugga utomlands föreläsningen, sen fanns det massa mer jag ville lyssna på... men hinner nog inte gå på alla :(
Vill gå på den ego boost saken med :D verkar kul.

Om 15 minuter fyller min kära bror år, måste ringa honom då! Så ska hålla mig vaken tills dess, sen efter det ska jag försöka sova den lilla stunden.
Även fast jag vill prata med N, men han skulle duscha haha, jag hade ganska dålig tajming I think :o

Har även beställt tid hos Lena nu, men det fanns ingen tid förens 15de, men det får jag väl stå ut med, inte så farligt :) I can handle it haha...
Ska sluta babbla på om massa olika random saker nu och göra nåt vettigt i en kvart sen ringa Jesper och smsa Nikokicko.

Godnatt, puss

/Sandra