Roligaste på länge

2009-12-29 01:21:03
HAHA

Till: Mamma
Sms: Hej min lilla sexiga porrstjärna. Längtar satan till ikväll. Sitter här och blir kåt över porr bilderna vi tog :P Du kommer ikväll va? Mamma och pappa skulle på bio, de kommer hem vid 12 så vi kan ta deras säng. Mycket större ju. Längtar redan efter din våta muffa.. pussar till dig..
Svar: Men pontus då. Det är kul att du har det mysigt med Elin, men en sak ska du ha klart för dig.. Ge fan i vår säng!!!! Lycka till ikväll. Kram M

Förklaring: Trodde jag skulle dö när jag upptäckt att det hamnat hos mamma istället för hos flickvännen men mamma är bara glad över att jag har ett bra "sexliv" med Elin. Kan ju inte säga att det blev mindre skämmigt när hon hade sagt det :(

HAHAHHA! (Ifall någon fattar trögt så är det inte jag som gjort det där där uppe x))
Nån som skickat pinsamma sms fel? En gammal klasskompis länkade det här på facebook och jag dog hahahaha! Själv har det inte hänt mig som sagt, eller jag har ju skickat fel men det har aldrig vart något pinsamt (eller pinsamt värt att komma ihåg) som tur är! HAHA

/Sofia

                                                                     

sara

AHAH jag skulle dö xD <3

2009-12-29 @ 11:30:48
URL: http://inthesky.blogg.se/