Secret code

2009-12-30 01:00:07
Min secret code kom på posten idag, en försenad julklapp från min lillasyster, så jag ligger i min säng nu och lyssnar igenom cd 1 för typ 1000:de gången idag haha! ♥
Skivor från Japan är mycket roligare att äga, inte för att det har med bandet att göra (hehe...jo) men utseendet är ofta så annorlunda.
Man får så mycket mer!
Det är typ små paket med bilder, affischer och små böcker som kan följa med. Man får mer för pengarna, fast, enbart att få höra musiken är värt pengarna.
Det är skillnad mellan att äga skivan än att ha låtarna genom att ha laddat ner dom, faktiskt! :)

Nu ska jag bara ligga och lyssna igenom den för 1001:a gången...


DBSK - doushite kimi wo suki natte shimattandarou / どうして君を好きになってしまったんだろう

Hihi, får bli dagens låt

/Sandra

                                                                     

sofia

aa den låten är bra, Gott nytt år =)

2009-12-31 @ 15:59:41
URL: http://allstriins.blogg.se/