Söt som en sötmandel

2009-12-11 20:37:12
Jag sitter med min glögg fullproppad med sötmandlar och redigerar och fixar lite med bilder. Har inget att göra. Alla andra kollar väl på idol nu men jag har inte sett de alls och brukar inte det heller så jag sitter framför datorn istället. Skulle gissa på att jag får veta vem som vann ändå när Sandra kommer och dampar i bloggen sen x)

Förresten lagade jag mat idag och det vart supergott, wokade nudlar med grönsaker och typ kött (vet inte skillnad på fläsk och kött osv, helt seriöst haha). Alla åt upp alllllt! Utom grönsakerna hehe. Dom var tydligen allergiska...
Det känns skönt att vara hemma lite ♥


/Sofia

                                                                     

Sara

Fin bild på dig <3

jaa snart kommer väl sandra och dampar ;) haha <3

2009-12-11 @ 21:15:20
URL: http://inthesky.blogg.se/
Niklas

Haha, jag satt och drack glögg (med vanlijsmak, SKIT GOTT!!) och chillinötter (konstig blandning x'D) och kolla idol... Det var underbart :).

Jag ska köpa mer vaniljglögg imorgon till lussevakan :).

Jag ska bli full på glögg x'D! <3



Vi får ta och laga en sen nyårs middag eller bara middag till alla vännerna i Dalarna :D. Jag är bra på att laga mat också :). The two chefs ;D!! <3



Förlåt för att jag snor Sandra över nyår :(.



<3<3

2009-12-11 @ 23:59:44
URL: http://vendour.blogg.se/