Spruta, check!

2009-12-04 23:46:50
Jag är hemma nu hos mamma eftersom min mormor och morfar är här och ska fira Jesper som fyllde år igår.

Tog influensasprutan idag, jag var jätterädd men det gjorde inte alls ont och det jag känner av nu känns bara som en lätt träningsvärk :)
När jag berättade det för min syster sa hon att hon hatade mig xD men det var nog bara för att hon blev jättesjuk efter hon tagit den, men vad ska man säga? Jag är ju nästan praktiskt taget superman med världens bästa imunförsvar!
Mamma sa att de som tar sprutan och blir jättedåliga är dom som skulle bli riktigt dåliga om de blev smittade av influensan så jag antar att jag skulle klara mig fint om det hände, men nu behöver jag ju inte oroa mig alls, inte för att jag gjorde det innan heller.

Nu ska jag nog sätta igång en film och somna till den haha, jag är himla trött nu.
Blir nog Lilo och Stich, har inte sett den på länge ♥ Den är så himla bra haha. Älskar den och She's the man ♥

/Sandra