Städdag.

2009-12-13 14:08:46
Min pappa har tröttnat på mitt rum här hemma hos honom, det är ett rum... men det ser knappast färdigt ut haha...
Massa kartonger och grejer och så har det väl varit ända sen han och mamma skilde sig, men jag har faktiskt ingen aning om hur jag vill att det ska se ut här nere!
Men jag hade tänkt mig att göra ett tappert försök att fixa till det idag.
Jag är ganska rädd för att göra det dock... har ju inte öppnat dessa lådor på typ tre år, tänk vad mycket spindlar det måste vara där ;_;
Herregud, jag kanske skippar detta och låter det vara ändå haha (a)
Nej, jag ska ta tag i detta nu, sen fortsätta med lite historia.

Fick ett roligt sms i natt
"Hej kompisar! Jag har nytt nummer... /Robi"

Hej kompisar
haha det var lite roligt tyckte jag :)
Synd att du inte har comviq längre Robi :( hur tänkte du där?

/Sandra

                                                                     

Sara

lääääääääskigt med spindlar!

2009-12-13 @ 16:23:24
URL: http://inthesky.blogg.se/
Niklas

Älskling, du är jätte bra på att möblera rum tycker jag<3.

Ser fram emot att se rummet, wiie :D.



Robi kanske skickade till flera på sin kontaktlista :D.

2009-12-13 @ 20:12:52
URL: http://vendour.blogg.se/