Tjudihodie

2009-12-30 12:49:28
Idag tar jag tåget ner till Kristianstad.
Jag hoppas att tågen håller någorlunda tidsschema... men det vet man ju aldrig men det skulle vara jävligt jobbigt om det var mycket försenat och så eftersom tåget kommer fram så sent även om det skulle vara i tid!
Hoppas på det bästa i varje fall :)
Är det så att om tåget är försenat mer än en timme så får man någon slags ersättning för det? Vet att det är så i vanliga fall, men om tåget är försenat pga snön, är det samma sak då?
Haha min lärare sa att när han åkte hem från Västerås så hostade han så mycket att alla i hans vagn flyttade på sig för att dom var rädda för svininfluensan haha!
Undra om det kommer hända så för mig med! haha!

Nä, nu ska jag upp och se om jag kan äta nåt, sen åkter jag med pappa och hämtar ut biljetten och lite sånt :)

/Sandra

                                                                     

Sofia

Ha så kul pullan<3 (ahhaah gulligt smeknamn lol, betyder inte det typ höna? :o)

När det är såhär kallt är det väl ca 90% chans att tåget är försenat :/ Man får ersättning beroende på hur långt man åker. Eftersom du åker väldigt långt måste det vara väääldigt försenat för att du ska få ersättning, om man nu ens får de pga av snö :/

2009-12-30 @ 15:17:52
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Lollo ♥

tror man får någon sorts kompensation om man ber om det, tror inte det behöver vara så mycket som en timme öfr att man ska få kompensation, hmhm.

2009-12-31 @ 12:37:20
URL: http://ibarae.blogspot.com/