ÄNTLIGEN

2009-11-02 23:03:20
Haha, äntligen är jag klar med den dumma uppgiften! Skrev jäkligt mycket... eftersom att jag inte förstod den skrev jag allt jag kunde komma på och får hoppas att något blev rätt!

Känner redan träningsverk från gymmet hehehehehhhh! Och är fortfarande mätt! Har ätit sushi två gånger idag :D Eftersom vi får välja att äta på tre restauranger (en av dom är sushi) och eftersom att vi haft APU i fyra veckor och lov i en, så saknade vi den goda sushilunchen! Sen åt jag och Robin sushi innan vi gymmade också hahahah! Men det är gott ju!


Fin mobilbild x)

Nu ska jag sova! Är stentrött efter första skoldagen på 5 veckor och första gymmet på 18 år och 6 månader!

GODNATT! ♥

/Sofia

                                                                     

Sandra ♥

GODMORGON GODMOOOOOOORGON! :D haha fyfan att vi inte har någon lektion, fuck shit :D

2009-11-03 @ 08:53:47
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Sara

Jag förstod ingenting av den läxan :( du får förklara lite sen, hur då gjorde och så <3 Jag vill gymma men orkar aldrig haha xD

2009-11-03 @ 13:17:41
URL: http://inthesky.blogg.se/