bedtime stories

2009-11-03 18:56:19
Idag slutade vi lite tidigare, och tur det! För jag mådde lite dåligt. Robin skjutsade hem mig och bäddade om mig och satte på film, bedtime stories! GULLIG FILM. Senare mådde jag bättre och kunde gå på min träning. Vi tränade bara par idag, och vår tränare sa att det var 10 gånger bättre än förra gången och att vi nog var de par som haft bäst koreografi på hela dansskolan någonsin! Kul! Men han sa också lite dåliga saker haha.

Nu ska vi åka och handla, jag ska köpa glasssssss! Sen blir det att färga Robins hår :)


(Visst är den söt?! Marsvinet från filmen xD)

/Sofia

                                                                     

madde

hahaha aw vilken sööööt :O

2009-11-03 @ 21:16:37
Sara

haha han såg lite läskig ut^^

2009-11-03 @ 22:10:37
URL: http://inthesky.blogg.se/