Blahblah.

2009-11-30 23:16:03
Kollade nyss på silent library, ena dansken vad sjukt snygg asså haha :)

Jag funderar på att följa med Madde och Bea till beach grejen 16de, men helvete vad kallt det kommer vara haha.
Bea köpte sån hulahula sak idag haha, fast den var cp-dyr för att använda den kanske en gång och det kommer säkert att gå sönder under kvällen haha, inte bästa kvalitén kanske!
I så fall blir det att bada i bus en vecka innan eller så, vill ju inte vara värsta blekisen :o
Jag vill också bleka min utväxt, den börjar bli lång :( fy, blä, usch!
Fast jag har ju kommit på att jag vill göra en make over haha, typ, göra om mitt hår iaf, göra det ljust brunt med chokladbruna slingot i underhåret, tror det skulle bli fint, men Madde gillade inte idén om att jag skulle överge henne och mitt blonda hår haha!
Så jag får nog ha kvar det ett tag, men det gör inte mig något.

Jag har gjort klart den läxan vi hade till arbetsmiljö och säkerhet som vi haft fem veckor på oss att göra! Skönt.
Även fast jag inte tror att den är speciellt bra, känns som att den suger som fan.
Nu har jag bara grafen och lite historia kvar att göra, fast jag hade glömt bort att vi skulle göra nåt om rommarriket, och jag kommer fortfarande inte på vad det är vi ska göra haha... :o


Jag vill sätta i löshår igen :) Men gör nog det till studenten istället, blir lite väl mycket pengar om jag ska göra det nu och då igen!

/Sandra