Byebye

2009-11-12 19:54:32
Idag har jag klippt mig! Eller jaa, klippt topparna. Ser precis likadant ut som förut, lika långt haha. Bara att topparna inte är fula och slitna och så har jag fixat min snedlugg igen :)

Detta kommer vara sista inlägget jag gör på några dagar nu. Har precis gjort en sallad till helgen och ska snart gå och "sola". Sen om jag hinner ska jag titta på det som fick Sandra att dampa i skolan haha. Sen sova, för imorgon vid klockan 11 så åker bussen mot Halmstad!!! WOHO! Vi är framme vid åtta på kvällen hehe, en hel dag i en buss. Men när vi kommer fram blir det en buffé och på morgonen efter en hotellfrukost ♥
Sen tävling hela dagen!



/Sofia

                                                                     

Sara

Åh roligt med klippning :D <3

Lycka till nu bebe <3<3<3

2009-11-12 @ 20:01:45
URL: http://inthesky.blogg.se/
Sandra ♥

LYCKA TILL SOFIA!!! DET KOMMER GÅ BRAAAAAAA!!!

blablabla allmänt pepptalk

HOPPAS DU HINNER SE EP 11!!!!!!

tror jag ska se ep 12 inatt!

JAG DOG SÅ HÅRT!

men ah, du är så fin

lycka till igen, hälsa emelie!

puss!!!

2009-11-12 @ 22:04:05
URL: http://awabloggen.blogg.se/