Domedagsmaskinen

2009-11-17 00:01:25
Kommer ni ihåg förra året någon gång när alla var jätterädda för att jorden skulle gå under?
Jag kommer inte ihåg vad det hette... men ni vet den där stora maskinen i Schweiz?
Såg att de skulle ta upp exprementet igen, inom tio dagar skulle det genomföras!
Jag kommer ihåg förra gången de skulle genomföra det, jag var inte alls orolig förens dagen innan de hade sagt att de skulle sätta igång.
Kommer du ihåg, Sofia, när vi låg på balkongen i lägis och det började bullra och vi blev asrädda!?
Vi låg typ och skrämde upp oss själva XD
Så jävla onödigt.
Sen dagen efter satt vi på mentorstiden och räknade minuterna tills vi trodde att jorden skulle gå under.
Vissa var ju räddare än andra.
Men nu då? Nu gör dom det igen, jag kommer inte ihåg om de faktiskt genomförde det förra gången?
Jag tycker inte det är speciellt läskigt, jag tror inte att det blir världens undergång .
(BTW SÅG TYP VÄRLDENS SÖTASTE UNGE PÅ TV NYSS, undantag för Mason)
Nu ska jag sova tror jag.
Godnatt!
/Sandra