Fars dag ♥

2009-11-08 23:01:55
Idag har jag typ bakat hela dagen :o
Seriöst, det tog aslång tid hehe, men jag och min syster kämpade på men en chokladtårta som vi skulle ge pappsen senare.
Den blev fin och jag skulle ta en bild på den, men då var batteriet slut </3
Det var den finaste tårtan jag gjort ;_;


Men den såg väl ungefär ut så där, bara att den var lite större ;)

Hoppas de som har möjligheten inte glömt att fira sina pappor idag!

Haha, jag tror dock att min pappa trodde att vi hade glömt bort det för både jag och Emma fick ett sms vid fyra där det stod
"Kaffet är klart, vart är tårtan??"
Haha, klart vi inte glömmer papi! ;D

Han ville också att jag skulle lägga till att jackan jag köpte igår, det var han som betalade den XD hehe!
Tack papi ♥
(tror jag skrivit detta innan haha)

Efter att vi hade fikat och sett på Taken (hehe, var tvungen att berätta om den och då ville han se den) med pappa bar det iväg till storebrorsan och han fixade mitt mobila bredband så nu funkar det och jag har internet när jag kommer hem till Falun igen, wiho!

Nu sitter jag och räknar kvitton till skolan, men har såklart tappat det där jävla pappret så kan inte fylla i det ändå :(
Nåja, får be om ett nytt eller leta efter det imorgon!

/Sandra