Första gången på gymmet

2009-11-02 21:01:25
Ah, där har jag varit nu! Första gången jag tränade riktigt på ett gym haha. Ska börja göra det till en vana nu när jag tävlar i superstar, det krävs jäkligt mycket av en då. Speciellt jag som är så himla liten och svag måste köra hårt som attans! Så nu ska jag bli stark! Ska börja äta frukost dessutom, men det har jag sagt sen jag var typ...10 år HAHA!

Idag hoppade jag och Sandra av japanskan också, lite tråkigt faktiskt. Men lika tråkigt att gå dit när vi inte har Toshi som lärare :'(( Han var den bästa! LEARN FROM THE TOSHINATOR! ♥

Någon som däremot inte är den bästa läraren är han som vi har arbetsmiljö och säkerhet med, jag sitter fortfarande med läxan om "säkerhetssak-i-skolan" som jag inte fattar. Och när man frågar och han borde förklara säger han att vi ska tolka den själva... han kommer få in mycket spännande uppgifter att rätta sen!

Ska kämpa lite med det nu! Hejs sålänge ♥




/ Sofia

                                                                     

Niklas

Jo, Sandra sa det att hon hade hoppat av. Va tråkigt att höra, men ni har redan gått japanska steg 1 en gång förut så det blir ju tråkigt att göra om det plus med en ny lärare, som inte ens är japansk och har konstigt uttal :(.

förstår att ni hoppade av.



Haha, påtal om frukost och gymträning. Jag har också sagt till mig själv att börja träna på gym och äta frukost. Men det är något jag klarar av i någon dag sen går det över till att lata och göra läxor och prata med sandra sent in på kvällen så man inte vaknar förens sent nästa dag x'D haha.

Men kul att du har börjat träna och sånt. Jag ska peppa dig! Jag ska också se till att börja snart... måste hitta en motivation förutom att jag vill bli "större", jag är ju pinsmal -_- haha x'D.



Tolka själva uppgifter är jätte roliga! Inget är fel x'D... eller jo.. om man ska tolka glass och sen komma in på big bang(inte gruppen utan THE BIG BANG x'D). Men det är roligt att tolka nattfjäril :'). Det låter roligare än det verkar haha.



GOOD LUCK TO YOU WITH EVERYTHING!! WOOOOH! :)

2009-11-02 @ 21:23:29
URL: http://vendour.blogg.se/
Sofia

Haha vi har ju faktiskt läst steg 1 två gånger XD För vi ville ha Toshi ;_;

Jag tränade ju redan innan x) Fast ah, inte på gym, men något jobbigare 8D Fast jag kände mig lite cool på gymmet. Fast inte när alla kollade när jag försökte lyfta 10 kg-vikter och såg ut som ett cp xDD

2009-11-02 @ 21:27:31
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Sandra ♥

TOSHINATOR!!!!! <3 in my <3

2009-11-03 @ 08:52:07
URL: http://awabloggen.blogg.se/