FRESH OH SO FRESH

2009-11-29 17:18:11

Hatar illustrator... bara för att jag inte kan göra loggor!
Jag började idag.
Har fått fram detta, ni ser ju vilken bra fantasi jag har just nu, och det suger, inspirationen kommer när den kommer och om den inte finns där kommer det inte fram några bra produkter!
Grafisk formgivare kommer jag nog aldrig att bli.
För min inspiration finns inte alltid där! Det måste den göra, det är när jag har den som saker och ting blir bra, annars blir det som denna, tråkig och halvdan.
Ska jobba vidare på den lite grann, men sen måste jag faktiskt börja med annonsbladet och etiketten!
(och den där texten...)
Vafaaan hur ska detta sluta? Undra om det blir den första uppgiften jag verkligen kommer faila i. Hoppas inte det.
Men det känns faktiskt som det.

Illustrator suger, eller är det bara jag som är himla dålig? haha, kan nog vara så xD
fojapifhfoidhfidfohdafihdifdsofdjfdfodjfdojfdojfdfjdfjodfjdfjdsöfjdapfejpwewäåejwepwjewojwfnefndefndvndvdoijdofv

:D

/Sandra

                                                                     

Sara

Jag suger på Il.... Usch va jag hatar det. Mitt arbete blir inte heller bra :( Fattar verkligen inte ens hur vi ska göra annonsbladet, hm. aja! Din var fin :D <3

2009-11-30 @ 12:11:57
URL: http://inthesky,blogg.se