HQ comes in BQ

2009-11-08 11:01:26
Godmorgon!

Jag är vaken och uppe!
Är hundvakt så jag måste, men fan vad trött jag var :o
I alla fall, hundarna sover nu så jag catchar upp lite vad som hänt sen jag kollade sist (runt 2?) hehe, inte hänt så mycket som ni kanske förstår!
Det har väl skrivits lite om SHINee, 2pm osv men inget av större intresse ^^
(okej, det stod om Rains kropp, före och efter Ninja assassin, and that was a schocker hehe)
Kollade lite längre bak och såg att jag hade missat att hela DBSK's nya japanska singel är släppt! :o

Toki wo tomete ♥

Fin balad, men vad hade man förväntat sig av bästa bandet i världen? ;_;
Än sålänge har det inte kommit upp någon bra quality på hela låten, så vill inte lägga upp den, det är massa brus i bakgrunden och sånt störigt.
Men om ni vill kan ni lyssna på den här! ♥
Nu vaknade bebisen, så ska gå ut till honom nu!


Vi saknar er ♥

/Sandra

                                                                     

madde

tycker ni kan bli medlemar på den där gratis make up sidan :D som jao skrev på bloggadress ;D

Sandra ♥

Sv: är redan medlem tehe :)

2009-11-08 @ 23:11:49
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Emma

SHINee är det största intresset! xD <3

2009-11-09 @ 19:47:00