Ibland får man klaga.

2009-11-10 23:54:28
Glömde säga att jag också fick runt 500 kr från skolan idag! :D
Träffade också Saras lillasyster Tindra, hon är så himla gullig :D älskar bebisar liksom! hehe! ♥
Kul!

I alla fall så mår jag inte så jättebra, lite illamående och huvudvärk och sånt, plus andra grejer som tynger ner mig, men det går nog över hoppas jag!
Så ska nog sova nu, ska ta bussen till skolan imorgon också, fett jobbigt ; <
Så går det när man åker hem i mitten av veckan! Skyll mig själv. 

Ska duscha nu innan jag sover, hehe orkar inte gå upp astidigt imorgon för att göra det, plus att jag bor i en fucking källare, kallt ju :( då vill man inte gå upp tidigare än vad man behöver!
Ligger fan i halsduk nu :D
Fast Kicki var snäll och satte på golvvärmen innan jag kom hem idag, och pappa kom ner för någon timme sen och höjde värmen till högsta och la en filt på mig, men det är ändå ganska kallt :(

Btw, tänkte lägga upp bild nu, men hittar ingen fin... suger att jag lagt över allt på externa!
Godnatt!

/Sandra

                                                                     

vesna.blogg.se

tack för ditt svar :D

2009-11-10 @ 23:59:50
URL: http://vesna.blogg.se/
Niklas

Bebisar är mys, teddy skorna ;_; <333



godnatt älskling. Hoppas det löser sig för dig

2009-11-11 @ 00:49:09