Illustrotter!

2009-11-26 19:54:52
Jag och min syster har nyss sett på Harry Potter and the halfblood prince!
Hihi, fast jag somnade... var astrött och hon stack upp på sitt rum och kollade på avsnitt 15 av You are beautiful, tror det är andra gången hon ser det hehe.
Jag ska också kolla på det snart!

Pappa kom in och tittade med min på slutet av filmen, då jag vaknade och han kom hem från jobbet.
Han har varken sett hela 6e filmen eller läst någon av böckerna så han bara frågade massa saker och hoppade nästan 3 meter upp från fotöljen när de döda tog i Harrys hand haha, det var kul.

Nu ska jag ta tag i grafen och min nya "FRESH LOGGA" ... det är en ny energidryck, smak - lime och blåbär!
Får se hur det går, jag hatar illustrator när det har med skolan att göra, om jag får hålla på med det själv så tycker jag ändå att det är okej och ganska kul.

Min första ritplattebild! haha asså det är tur att jag har en platta att jobba på i ai, annars hade jag bara odfjdpofdf och aldrig blivit klar!

/Sandra