Jajjisen is back!

2009-11-30 23:56:33
Jajja kom hem i helgen från Kina.
Hon hade med sig jävligt mycket grejen haha!
Och hon hade tydligen blivit en jävel på att pruta xD Ni vet en sån escada parfym? En stor dessutom, hon hittade en sån som hon ville ha, frågade hur mycket den kostade och kinesen sa att hon ville ha 400 svenska kronor för den.
Aldrig, tänkte Jajja och kinesen frågade hur mycket hon kunde tänka sig att ge för den, Jajja sa "hmm...20 kronor?"
(HAHA)
Kinesen bara "nej nej, du skojar väl?"
Jajja bara "30 då?"
Kinesen "neeej...200?"
Jajja sa då att hon inte skulle ha den och gick sakta vidare, då kinesen började ropa 80, 60, 50, okej... 40?
Jajja köpte den och fick den stora escada parfymen för 40 svenska kronor, kan ni tänka er? XD
Värt.
Fast jag tror att det var Viktors förtjänst att hon vågade haha, han själv prutade ner en sån dyr kamera till 300 tror jag det var :)

När jag kom hem idag förresten så såg jag att det var jättemysigt här!
Faster och farmor hade julpyntat haha, satt upp gardiner och lampor lite här och var, fyllt vårat kylskåp och tom köpt toalettpapper med tomtar på haha, jag skrattade lite.
Snart tror jag att jag ska försöka sova, är ganska cptrött, sov knappt någonting i natt!
Borde faktiskt gå och sova haha, men snart är det första december!
Ska vara vaken åtminstone tills klockan slår över och vi går in på våran sista månad 2009!
Shit bara två dagar kvar tills min bror fyller år och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom... förslag?
Pliis gimmie?
Han fyller 23, jobbar på onoff, spelar mycket tvspel och dota... gör såna stunts... försöker spela gitarr och är allmänt bäst.
Om ni vet vad som passar till en sån kille så kan ni ju tipsa mig hehe ♥

5 minuter kvar nu och jag ska kolla klart på CSI sen borsta tänderna, sen sova, I think.

/Sandra