Kungliga krabbans piercingstudio!

2009-11-06 13:24:33

Det skulle egentligen stå kungliga krabbis på denna bilden för att Shane ville det, men jag skrev så fult så det fick inte stå något alls!

Jag har tråkigt här hemma, alla jag kände här har jag knappt någon kontakt med eller så har dom flyttat, till falun.
Dit har nog de flesta av mina vänner flyttat haha, i alla fall dom som kommer härifrån!
Jag vill åka till Stockholm och hälsa på Frida, Ella och Robi :( I miss you guys.
Funderar på att ta en trip imorgon, men vi får se hur the master tycker om det haha.

Nu smsade älskling att han skulle pierca sig snart :D blir säkert bra, han ska ha typ 3 hål i örat tror jag?
Men han är lite rädd så han börjar med ett, gullet ♥
Vill också pierca mig, tungan! Om jag gör det så tar jag ut den jag har i läppen, känns som att det bli lite för mycket? Iaf för mig.
Längtar tills jag fyller år så jag kan göra som jag vill, tihi.
Tatueringen längtar jag med till, ska göra två eller tre, en i nacken, revbenen och en gemensam med Madde!

Om jag någonsin ska starta en piercingstudio ska den heta Kungliga krabbans piercingstudio! Inte för att det kommer att hända, aldrig, men skulle vara kul va?
Visst skulle alla pierca sig hos mig :)

/Sandra

                                                                     

petra

jag vill också pierca tungaaaan :D

2009-11-06 @ 16:11:53
URL: http://chewyfruits.blogspot.com/
madde

jag vill med pierca tungan xD

vi kan göra de samtidigt som tatueringen sandris ;D

<3

2009-11-06 @ 20:41:46
Sara

Du är fin <3

2009-11-06 @ 21:19:49