Lady in red? eh nej.

2009-11-10 20:21:04
Jag hade så tråkigt hemma i Falun så jag bestämde mig för att följa med min pappa hem till honom idag.
Det är tråkigt att vara där själv med segt internet och ja... hur ska det gå när jag flyttar ut "på riktigt?"
I alla fall, i helgen köpte jag en klänning ju, den var ju förstor och så, så jag tog med den hem så att Kicki skulle få kolla på den och se om det går att göra något åt den, sy in den och lägga upp den.
Och det kunde hon!
Men hon ska göra det i helgen, men det går bra, vet ändå inte när jag ska använda den hehe.
Fin är den i alla fall.

Men, den är svart, inte blå. Även om den blåa färgen var rätt snygg så passar jag inte spec bra i blått!

Nu kollar jag på Eva & Adam, det som Sofia la upp, haha så bra ju xD
Vad går dom i? 4an? haha :D

Men ska ta mig i kragen och skriva lite på religionen istället... så tråkigt, och svårt, men jag får stå ut!
Lika bra att få det gjort.

/Sandra

                                                                     

Sara

jag skriver också religion och äter Ben and Jerrys <3 :D fin klänning <3

2009-11-10 @ 20:28:36
URL: http://inthesky.blogg.se/
MK*

yes please the dress!!

2009-11-10 @ 22:29:01
URL: http://victoryintro.blogg.se/