Lång dag idag

2009-11-23 22:27:24
Idag har jag varit hos doktorn, sen åkte jag till skolan en snabbis och efter det var det ett ROLIGT möte på Wayne's ända tills det stängde. På vägen hem såg jag två ambulanser i väldans fart, jag tror alltid att det är nån jag känner som råkat illa ut... När jag kommer hem till Robin står ambulanserna utanför. Men som tur var, hade inget hänt...Med Robin i alla fall. Någon annan är ledsen nu :( Hoppas inget allvarligt hände. Jag är hungrig, har bara ätit mackor idag :((

Nu snart blir de silent library x) Hiho, älskar fist of zen på mtv... det här är nästan lika kul!

/Sofia

                                                                     

Niklas

Haha, fist of zen är kul xD!! Sandra var lite anti och nämnde hela tiden att silent library är roligare. När hon klart skrattade då och då i smyg haha ;D

2009-11-26 @ 01:28:56
URL: http://vendour.blogg.se/