Mjao

2009-11-30 22:08:20
YEY HIPIIDOBIDABAAAAH :D Det betyder att träningen var superkul! Och imorgon kör vi igen :))))

Jag fick vänta länge på bussen innan jag kunde åka hem, så när jag hade tråkigt köpte jag häslofil... hehe. Min mage är lite känslig faktiskt, så nu ska jag se om sånt där fungerar! Och jag kan inte äta på morgonen men att äta någon som nästan är som att dricka borde gå superb. Kände mig lite nyttig faktiskt. Och just för att jag kände mig lite nyttig så råkade jag läsa värsta grejen och trodde att jag hade fått en sjukdom!!! Ortorexia... Tvångstankar kring att äta sunt och träna mycket x) hehe, men sen när jag läste massa symptom så insåg jag att det var fel. För jag äter bara skit typ, och ah...bryr mig inte så mycket sånt där. Däremot äter jag för dåligt för att träna så mycket heho. Därför har jag nu köpt hälsofil!!! :D

Kolla om ni har Ortorexia vettja hehe x) :
Du äter inte godis, bakverk eller snacks
Du räknar konstant ut antal kalorier
Du kan hoppa över måltider
Du unnar dig aldrig något onyttigt
Du tänker alltid på att äta sunt
Du tränar hårt och ofta
Du hoppar aldrig över ett träningspass
Du äter inga kolhydrater
Du undviker allt som innehåller fett


Detta kommer bli en stressig vecka, så idag tänkte jag bli klar med grafen. Imorgon ska jag göra lite matte, och sen när jag hinner ska jag göra historia om romarriket (som jag inte gjort än ops).

/Sofia