Mjukis.

2009-11-26 02:07:46

Dessa såg jag när jag letade runt lite efter saker jag vill ha (haha)

Nemen min mamma har faktiskt sagt åt mig att jag måste säga vad jag vill ha, eftersom det är jul och min födelsedag snart... alltid med sån kort varsel, men jag vet typ inte vad jag vill ha. Vill ha så mycket HE HE HE!

 

Som sagt så råkade jag se dessa och se vad mjuka dom ser ut ♥ Jag själv skulle aldrig våga ha dom ute, dom skulle ju förstöras (?) i alla fall mjukhetern, jag är helt övertygad om att de är något av det mjukaste ni kännt på!

 

(hatar sättet dom beskurit bilden på... morr.)

 

/Sandra

 

 


                                                                     

Linn

men gud vilka söta / snygga!!! :D händer denna torsdag ??

2009-11-26 @ 07:14:01
URL: http://sweetthingss.blogg.se/