Phantomen är hård mot de hårda!

2009-11-01 18:50:56

Under detta lovet var jag nere hos min boifriend (♥) och skulle fira halloween och tio månader och sånt, men du du duuum, såklart är alla tågen mellan kstad och mjölby over and out! (iaf biljetterna :o)
Gah!
Så jag fick åka hem på lördagen istället, vilket pajjade alla mina planer för en rolig halloween, tillbringade hela dagen på tåget.

Livet är hårt ibland.

Iaf om jag hade gått på något slags halloween firande hade jag klätt ut mig till något i stil med phantom of the opera, med mask och klänning!
Nu gjorde jag inte det, men klädde ut mig ändå, hemma!
Min "klänning" bestod utan en tub-kjol från JC :D
jag orkade inte ta på mig den klänningen jag köpte för detta tillfälle, haha jag ska nog lämna tillbaka den imorgon, nåja, får iaf tillbaka pengar för den!
Tjuhuu.

/Sandra

                                                                     

Sofia

Vill se bild på klänningen innan du lämnar tillbaka sen isånnafall :o

2009-11-01 @ 18:59:14
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Sara

du är snygg :D gillar inte tåg :( de krånglar ofta^^ <3

2009-11-01 @ 21:34:07
URL: http://inthesky.blogg.se/
Niklas

Woooh, det var jätte roligt och mysigt!!<3

synd att du inte kunde stanna... du skulle ha åkt hem på måndagen ist ;_;. dumma skola och dumma jävlar som åker ner till skåne... vem fan gör det under ett lov?! Det är skit tråkigt här :(. Men du måste ner hit! jag tvingar dig haha! <3



Cool, jag klädde inte ut mig :(... jag satt och kolla på drama ist ;_;. va tråkig jag är, vilket liv jag har :/...

oh, en tub från jc.. Aldrig sett :o.

mh... du har inte sett mig i mina nalle puh pyjamas än så.. haha x'D ^^.



Jag älskar dig <333 fin bloggis! <3

2009-11-01 @ 21:48:57
URL: http://vendour.blogg.se/