Plattång, byebye

2009-11-17 17:50:44
Har precis kommit hem och sett klart på ep 12 av you are beautiful, i know att jag sa att jag skulle se det i torsdags, men då var det inte subbat!
Så nu var enda tiden jag haft att se det!
I alla fall, så bra var det!!!
Men jag har lovat att inte prata så hemskt mycket om sånt haha... så det var allt gott folk!
Egentligen skulle jag vilja skriva ett långt inlägg men ungefär 3000 omg's, men det ska jag inte göra :D

Nu ska jag kolla klart på las vegas, laga mat, bada osv.
Vad fan ska jag ta mig till utan min plattång? Seriöst, det är så jobbigt att den är sönder.
Tur att Madde tar med sig en som jag kan låna så länge xD
Måste köpa en ny så snart som möjligt.


/Sandra

                                                                     

Sofia

Haha noo, är den sönder x))) D:

2009-11-17 @ 18:13:06
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Sara

uuuuh :( jag vill ocksp ha en ny, jag tycker min har blivit dålig :( haha <3

2009-11-17 @ 21:23:06
URL: http://inthesky.blogg.se/