Religös mössa, nästan.

2009-11-11 17:16:47
Jag har nyss kommit hem, typ!
Var och fikade med Sara, Kristian, Sofia, Madde och Jonten sen gick jag och handlade lite mat, och nu har jag mat hemma! :D
Åt lite och nu sitter jag och kollar på Buffy the vampireslayer... känner mig seg, tur att jag är ledig imorgon!
Men jag ska ändå in till skolan och jobba lite mer med religionen, jag och Sofia blev nästan klara idag!
Vi har egna åsikterna kvar ^^
Men gud vad mycket konstigt vi har fått skriva nu, vi skriver ju om nya religösa rörelser, och dom själva beskiriver sin rörelse på ett jättebra sätt, men jag och Sofia upplever den på ett annat :o
Aja, det blir nog bra tillslut.

Provade studentmössorna idag! Min gick på 830 kr, men det var rätt billigt eftersom vi fick ett paketpris!
Vi fick de nya mössorna för i år, brilliant, som innehöll något så onödigt som "sommarlukt" det ska tydligen påminna oss om studenten senare.
Den hade bara en svag doft av parfym haha, men ah... den är jättefin! Längtar tills vi får den!
Ringde pappa och frågade honom på vilket sätt vi ville betala och han sa att det inte spelade någon roll bara det fanns "sommarlukt" i den haha xD



/Sandra

                                                                     

Sara

Så roligt med mössorna :D hihihi, längtar också :)

Jag är också snart färdig med religonen :) hihi <3

2009-11-11 @ 17:38:17
URL: http://inthesky.blogg.se/
MK*

Oh jag vill också ta studenten :(

2009-11-11 @ 18:30:14
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Lollo ♥

man blir fett pepp på att ta studenten när man provar dom _ fast våra hade ingen summarlukt, hahaah

2009-11-12 @ 17:24:41
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/