Shopping och länkning!

2009-11-07 22:06:52

Eftersom att jackan jag beställde vas seriöst skitful när jag väl hade fått hem den och packat upp den, verkligen USCH vad ful den var!
Så köpte jag en ny idag, på h&m, den var faktiskt fin och mysig!
Blev en klänning också, den fanns bara i 36, men jag chansade!
Men självklart känndes den alldeles för stor... kanske kan sy in den? Om inte, får jag lämna tillbaka den.
Den var lite lång också :(
Satan gatan för att jag är sån liten tjej.

Min kusin Frida är här nu, men hon sitter inne hos min syster och kollar på SHINee tror jag :)
I alla fall berättade hon att en av hennes vänner hade skickat en länk till henne och skrivit
"Frida! kolla, massa snyggingar!"
Frida hade klickat på länker och kollat en stund tills hon tänkte
"ah men vafan, det är ju Sandras blogg"

Haha, tyckte det var lite kul xD
Min kusin gillar också viss asiatisk musik, pga... mig? TEHE (a) 

Sitter och lyssnar på Bigbang's japanska album nu, så bra ♥

Btw, jag har hört att många tycker att det ser ut som våran blogg är någon slags av "fan-blogg" eftersom det första man ser är en stor bild på vårat favoritband, men så är inte fallet!
Vi tyckte bara att bilden är sjukt snygg och vi hade ingen på oss två tillsammans som passade, men vi får väl ta och fixa det snart :)
(Men lite är det väl som en fan-blogg, vi är ju ganska stora fan av de vi gillar, så det blir ganska mycket sånt automatiskt hihi!)


/Sandra