Snö ♥

2009-11-05 19:17:29

Här hemma snöar det och det är vitt och fint på marken, ska ut och fota det sen när jag ska ut och leka med hundarna!
Fan vad lille hunden har blivit stor ;_; fy!
Snart kommer han kunna slå omkull mig så jag flyger 42 meter!
Skulle gissa på att han redan kan slå omkull mig men inte så att jag flyger, den fjuttiga saken...

Mamma ropade ner mig nyss, fyfan att springa upp och ner i trappen : < har fått nog av det efter mina tre år på gymnasiet och mina 4 veckor på hedlundgruppen! Nemen, det är inte jobbigt, egentligen!
Iaf hon gav mig ett halsband som hon köpte när hon var i Portugal, fint men lite ovanligt ♥
Hon sa att det inte fanns en enda sko affär där som vände sig mot yngre än 65 xD synd, hon hade fått i uppdrag att ta med sig ett par hem.

Jag är skittrött ifrån igår, har somnat från och till hela dagen haha, rolig jag är :)

Nu tror jag nog att jag måste ta mig i kragen och se klart de där sista avsnitten av You are beautiful, min syster gråter floder så jag antar att något sorgligt händer våran kära Shin-woo ;_; värför hejar jag jämt på fel kille!?
Men jag tycker ju iof att hon och emot skulle vara ett fint par med... men jag tycker så SYND OM HONOM ;_;!!!

/Sandra

                                                                     

Sara

JAG VILL SE HALSBANDET! <3

2009-11-05 @ 19:53:50
URL: http://inthesky.blogg.se/