Sofia och Sandra AWA

2009-11-01 15:57:40
Vi lärde känna varandra när vi hamnade i samma klass i 7:an och TVINGADES sitta bredvid varandra i klassrummet.
Då upptäckte vi vårt gemensamma stora intresse för asien (mest JAPAN och Korea) och att vi båda lyssnade på all sorts musik/ läste manga/ kollade på drama/tv-serier och filmer från dessa länder.
Sedan har vi tillsammans utvecklat ett nästan fanatiskt betende när det gäller allt om asien (asiatiska killar)...

Vi älskar er Niklas och Robin :D


Sofia:
Jag heter Sofia och är född år 1991 i maj, samma datum som min namnsdag (Sofia och Sonja). Jag pluggar sista året media på NTI gymnasiet i Falun, dock kom jag på för ett halvår sedan att jag nog ville bli psykolog.
Jag har dansat sen jag var 6 år och när jag blev tonåring började jag tävla i discodans, är nu i star-klass i singel, superstar i par och A-klass i grupp.
När jag inte är i skolan eller på dansstudion umgås jag med mina vänner och min pojkvän eller raidar i online-spelet World of warcraft på min lvl 80 rogue och lvl 80 priest.

Sandra:
Sofia och jag går i samma klass, så jag går också sista året på mediegymnasiet!
Jag fyller år i december så jag är inte 18 än... suger :D
Jag har förkärlek till skor och kläder, men skorna tar nog över... synd att dom flesta är så dyra!
Annars hade jag köpt upp hela sko-världen, men inte själv... jag hatar att gå på stan själv, känner mig mobbad och tror att alla som går förbi mig då tänker "haha, fan vad mobbad hon är, har hon inga vänner elllllllerrrrr?" :o
Och det har jag! Räknade senast ut idag (genom fb, lol) att jag känner nästan alla på min lista där!
Synd att alla dom inte bor på samma ställe bara. That's why I have to go alone sometimes!!!!!!!!! ;(

                                                                     

Sara

Wiho Sandra och Sofia är bäst :) <3

2009-11-01 @ 18:22:53
URL: http://inthesky.blogg.se/
Niklas

Jag älskar dig Sandra :) <3

2010-03-23 @ 00:47:42
URL: http://vendour.blogg.se/