Sorg007 (läs och dela min sorg)

2009-11-23 23:35:21
Flickan som grinade över en chokladkalender...

Jag fick en chokladkalender av mami nu när jag var hemma, det var den finaste av alla kalendrar någonsin. Jag älskade den. Men påvägen hem så bar Robin min väska... hela tiden tänkte jag på allt som blev mosat i väskan, men jag orkade inte bära den själv. När jag kom hem var kalendern sönder. Den var knölig och chokladarna hade lossnat, jag öppnade den och satte tillbaka dom. Sen skulle Robin absolut limma ihop den... då blev den helt sne :( Jag började helt seriöst att grina, för att min finaste kalender någonsin gått sönder och att den kostade typ 30kr och att det var onödigt att köpa en ny osv. Jag är blödig... men jag får dåligt samvete av att se den sönder när jag fick den :(((

Den var så fin ♥



Och titta, den kan inte ens ligga rakt :(



Det är så värre i verkligheten :( Jag blir helt seriöst ledsen, trösta mig :( ♥
Jag är så jävla töntig...

/Sofia

                                                                     

Sandra ♥

när vi ses imorgon, och har våran mys sak, lovar jag att köpa en ny till dig!

Bara du berättar vart du fick tag i den. <3

2009-11-24 @ 00:29:24
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Kim

Haha Aww ! :'D

2009-11-24 @ 13:18:52
URL: http://endlessnoctune.blogg.se/
Sara

Hm :( jag skulle också bli ledsen!

Den var verkligen fin <3 rip <3

2009-11-24 @ 23:04:23
URL: http://inthesky,blogg.se
Mami <3

Men du kan torka tårarna hjärtat, för jag har köpt en ny till dig idag =D Kraaam

2009-11-25 @ 23:42:40
Anonym

dom finns på rusat annars för 10kr st ^^

2010-12-07 @ 22:40:08