TKSWTKSW? who?

2009-11-07 22:43:04

Åh gråter nästan när jag ser detta, får så himla ont i magen, jag vill, jag vill, jag vill att det ska sluta bra, men det GÅR ju inte när man inte vet vad man vill,
kommer bli ledsen i vilket fall som helst ;_;!
(på nåt sätt så känns det som att jag står mest på TK's sida... men sen ser man på bebi Shinwoo och ändrar sig, man ser ju hur ont han får! Men ändå kan jag inte hjälpa att tänka att MN och TK passar som handen i handsken ;_; <'3)

OMG WHY!?
Tae kyung eller Shin woo?!
Snälla gud, ge mig onsdag.

Btw, älskar uttrycket och sättet TK säger "Go minam" på XD heheeheheheeeee

/Sandra

                                                                     

Lollo ♥

asså har fan samma dilema xD man vill ju att hon och tk ska bli i slutet... men det är ju så synd om shinwoo<3



hon kan få tk så kan vi ta shinwoo, HAHH

2009-11-08 @ 21:19:53
URL: http://ibarae.blogspot.com/
Syster Axelsson

Men Shin Woos pain är ju EVERYTHING!

När man väl börjar acceptera emot, så ser man honom... :( jag ska sluta skriva, annars börjar jag gråta xD

Och nej emma är inte besatt xD <3

2009-11-09 @ 19:52:23