Update.

2009-11-09 17:03:27
Idag gick jag upp vid fem så är jättetrött och seg igen :(
Funderar på att gå och lägga mig tidigt idag! :D
I alla fall, det enda vi gjor idag är graf, det enda vi gör på måndagar nu för tiden, skönt ♥
Gjorde ingen mer logga än den jag hade gjort, jag orkade inte hehe, så den får vara tjejig i alla fall, vi behöver ju inte trycka upp den, det finns mycket fina loggor att välja bland!

Jag orkade inte äta sushi idag och har tröttnat på mackor (fyfan vi borde få äta på fler ställen :o) så jag och Sofia gick förbi cafét idag och köpte med oss räksallader hem :D ♥
Så god!
Alla borde smaka den ;_;

Haha, fick höra idag att mina vänner läser allt i denna bloggen förutom det som handlar om "japanerna" lol, har inte ens skrivit något alls om japaner än så länge ;( tihi.
Ska trappa ner på det dock, men det är nu under tiden som yb är aktuellt som det blir extra mycket, efter det kommer det att lugna ner sig (hehe).
Tror inte ens att vi har en egen uppfattning om vad denna bloggen "handlar om", men det kommer väl!



/Sandra

                                                                     

Sara

Ja mackor är inte så gott längre :(

Ni är söta små japanälskare <3 hihihi

jag ska prova räksalladen sen :) <3

2009-11-09 @ 19:01:55
URL: http://inthesky.blogg.se/
Lollo ♥

ja det kan då inte bli för mycket av YB <3<3<3

snartä r det onsdaaag :D

2009-11-09 @ 20:09:05
URL: http://ibarae.blogspot.com/
MK*

hahaha inte japaner utan koreaner ;)

2009-11-10 @ 18:58:45
URL: http://victoryintro.blogg.se/