Walkie talkie.

2009-11-24 14:20:27
Jag har glömt mina pengar och matkort hemma hos min mamma, jag kommer inte kunna äta på hela veckan haha!
:D

Sitter kvar i skolan med Sofia som väntar på Robin så att de kan åka hem och hämta hennes saker sen ska hon komma hem till mig :D
Det är så tråkigt att vara ensam.
Och just nu känner jag verkligen inte för att vara ensam, jag vill vara med någon hela tiden.
Jag känner en jättestor saknad, helt plötsligt kom den.

I alla fall, idag på historian (som nog är det tråkigaste ämnet förutom arbetsmiljö och säkerhet) så gjorde vi ingenting.
Vi valde vilken film vi skulle se nästa gång, det blev King Arthur... Lancelot är snygg.

Jag funderar på att typ klippa mig och sånt innan jag fyller år så jag slipper att betala allt själv HEHE.
Sen funderar jag på om jag ska byta hårfärg... tänkte på det i går när jag såg en bild på en brunett och en blondin, blondinen såg bara väldigt ful ut och hon hade så slitet hår och det såg äckligt ut, jag tänkte att om det är sådär jag ser ut, så vill jag INTE vara blond längre!
Men jag är jävligt osäker på om jag vågar, så vi får väl se detta som ännu en spekulation.

/Sandra

                                                                     

:: T S U K I I ♥ ::

sv: tack gumman!! :DD

2009-11-24 @ 15:39:55
URL: http://tsukii.blogg.se/
Matilda

GULT ÄR FULT BRUNT ÄR FINT..... xD <3

2009-11-24 @ 17:07:28
URL: http://fighterbrewd.blogg.se/
Sara

Ditt hår är fint <3333333333

Hihi men så bra, då missade jag ingenting ;)

Synd om maten :O uh!

<33

2009-11-24 @ 23:02:29
URL: http://inthesky,blogg.se