Beslutsångest 2

2010-04-16 22:30:06
Anledningen till att jag har beslutsångest är för att, ja, de är ju dags för mig att skaffa en ny mobil, men inte trodde jag att det skulle gå så fort haha!
Mamma ropade ner mig tidigare idag och sa "välj en" ... o.o
Haha, det gick ju inte så bra!
Nu står jag och väger mellan två stycken, tänker dock inte säga vilka, det får bli en surprise när den kommer!
Kan i alla fall säga att det kommer bli den finaste telefonen jag haft (förlåt min fina grå/turkosa ;_; ♥)

Ser fram emot tills jag bestämt mig haha!
Den enda som vet förutom la familia är Niklas... och kanske hans vänner men det var bara för att jag begöver HJÄLP.

Nu slänger jag in en dagens låt och sen ska jag ta mig ett bad, sen lägga mig och sova tror jag!

Wrong number - DBSK

 

Det vad längesen vi lade in en DBSK låt, vilket är mysko eftersom det är både mitt och Sofias favoritband i hela världen ♥♥♥♥♥

(Videon är bra bra bra)

 

/Sandra

 


                                                                     

Sara

ser fram emot att se den :)

2010-04-16 @ 23:57:34
URL: http://inthesky.blogg.se/
Anonym

SV: hehe självklart att dom söta pojkar har blivit snygga killar XD men dom är fortafarande knasa då o då and we love it <3 xD

2010-04-24 @ 10:24:29
URL: http://shineeworld.blogg.se/