Hjälp?

2010-04-15 22:00:08
Det är verkligen dags för en ny telefon för mig, min egna gick sönder för ett år sen typ, sen lämnade jag in den på lagning men garantin hade gått ut typ tre dagar innan jag lämnade in den...
Så att laga den skulle väl kosta ungefär lika mycket som att köpa en ny telefon i samma modell och jag gillade inte den telefonen så mycket ändå.
Nu i alla fall så ska jag fixa abonemang istället för kontantkort, det är dyrare med kontantkort för mig eftersom jag säkert behöver köpa minst två stycken/månad i vilket fall som helst haha, så sitter och kollar igenom lite telefoner som jag skulle kunna införskaffa mig samtidigt.
Högst upp på min lista är Sony Ericsson Vivaz Pro, men den har inte släppts än ;(
Sen kommer Xperia, HTC osv.. hehe.

Hittade dock en mycket sämre men väldigt, väldigt, väldigt söt mobil nyss, konstigt nog hittar jag varken priser eller vart man kan beställa den ifrån.

 

Sony Ericsson W51S heter den, så om någon utav er som läser skulle hitta någon info om den säg till mig haha!

Sofia, den påminner lite om den mobilen du visade mig igår, med LED lampor på den! ♥

 

/Sandra

 


                                                                     

Sofia

Ice cream är snyggare : <

Hahaha men xD Den här kanske är bättre?! VI KAN HA LIKA IGEN :D

Passa vidare när du fått infon :D

2010-04-15 @ 23:09:24
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Tsing

är det verkligen en sony ericsson? liknar inte så mycket stilen som sony ericsson vanliga fall har =P

men mobilen är ju sk*t snygg,gillar den rosa

själv har jag en lg lollipop ^^

2010-04-16 @ 23:29:40
URL: http://tsing.blogg.se/