Morgonmorgon

2010-04-24 11:56:40
Godmorgon!
Jag har varit vaken ett tag, vaknade av mitt larm men vaknade på riktigt av ett sms där det stod "smsa när du vaknat, jag vill säga nått" ungefär och det är faaaarligt att skriva så till mig speciellt när jag är trött haha, blev skiträdd och sprang upp, förbi pappa i 140 och grabbade telefonen och ringde själv istället hahaha.

Jag är iaf inte så trött längre, det är väl bra, ska in till falun snart och träffa Josse ♥
Längesen jag träffade henne, hon är så söt :)
(försöker hitta bild... men facebook är cp? och min externa är hemma hos mamma)

Haha, fuck facebook, externa och Josses blogg.... bdb ♥

 

Nåja, måste ta mig upp nu och duscha. Ska faktiskt försöka att inte åka in så sent idag.

 

/Sandra

 


                                                                     

Sofia

Hälsa från mig :))))) <3

2010-04-24 @ 13:44:56
URL: http://awabloggen.blogg.se/