Nu ska jag oxå blogga!

2010-04-15 23:45:30
Sandra har gjort så många inlägg att jag kände att jag måste skriva nått... vad som helst haha.
Idag har jag haft fys, teknik och dansträning i 3 timmar. Vi skulle ta de lugnt eftersom vi har tävling på lördag så i slutet lekte vi lekar och gjorde en massage-ring! ♥ Och nu har jag "brun utan sol-at" och stinker pekka. Ska snart sova, det är viktigt med sömn innan en tävling (och alltid) :)))

Min dator är ju cp, så jag har precis lagt in allt på min externa hårddisk så att jag kan lämna in den och få den fixad. Därför är de här de ända bilderna jag har just nu. Men de gillar vi :D

Mina pokaler hööhöö

 

Skolmästarinnan själv

 

Hihi, ne men... det är det ända jag har att skryta med idag! Sandra, keep bloggin' när jag är i Stockholm och dansar loss!

 

/Sofia




                                                                     

matilda

stå på dig sofia :P



hahahah där fick du tillbaka : << hahahaha

men men nej vad hemskt men ah haha ;_;

<3<3 PUSS!

2010-04-16 @ 00:15:44
URL: http://costella.blogg.se/
Sara

Du är cool du som har så många pokaler :D hihi!

det går nog skitbra i helgen! iiih! <3

2010-04-16 @ 10:22:51
URL: http://inthesky.blogg.se/