On my own

2010-04-16 15:55:58
Gud, jag har ställt mig i bostadskö nu... i Göteborg, Kristianstad och Lund.
Det känns jäkligt läskigt haha, har ju aldrig bott helt ensam någongång (men om jag hamnar i kstad eller lund hoppas jag att du, älskling, bor med mig ibland :(!)
Ök, vuxenlivet är ingen höjdare, hur ska jag klara mig utan min mamma och pappa!? :o

Snart står det väl inte på förens jag får klara mig själv hahahah ;_;
Nåja, jag får ta allt det där med paniken utifall jag kommer in xD

Jag är i alla fall hemma från skolan nu och ligger under täcket, det blåser ju som FAN, blir kall ju :(
Ska sätta på en film innan jag ska försöka bli klar med rapporten, URK, den är så jävla tråkig, seriöst jag vill spy på den.

 

/Sandra

 


                                                                     

Sabrina

Fin blogg :))

2010-04-16 @ 16:21:52
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Sara

vi klarar det tillsammans! haha jag kommer dö :( hehe

2010-04-16 @ 18:51:22
URL: http://inthesky.blogg.se/