Sliten

2010-04-22 15:06:51
Igår blev det utgång för min del, jag tänkte egentligen inte, jag var trött, irriterad, kände verkligen inte för det.
Gick till Antonia för att bara umgås med henne lite och träffa henne, har fan inte gjort det sen hon åkte till Japan.
Iaf så tvingade hon och Bea med mig ändå!
Jag är glad för det, det räddade min dag typ, vi hade en sjukt kul och galen natt!

Dock fanns det ovanligt många och dryga italienare på plats men dom hanterade man väl lätt med några starka knuffar.

Direkt vi kom in kom en kille fram till oss och sa att han jobbade som stripteasdansare, jag trodde verkligen att han vilken sekund som helst skulle kasta av sig kläderna, men det gjorde han aldrig haha.
Hade varit coolt dock eftersom jag aldrig någonsin varit med om nått sånt där XD
Jag hade skrattat ihjäl mig, men så blev det inte.

Älskar mina vänner, dom är bäst i världen (y)♥

/Sandra