Skola

2010-04-26 16:22:16
Gick upp 5 imorse för att inte missa bussen, har blivit rädd för att jag ska missa den igen så nu går jag upp överdrivet tidigt istället hahah det resulterar i att jag är övertrött och ah... ibland gör det att jag är cpdampig och ibland är jag sur. Jag föredrar att vara cpdampig, men jag vet inte vad alla andra föredrar, jag kan tänka mig att jag är jävligt dryg när jag är på det humöret :P haha.


Hade redovisning idag av lite foton... gick väl sådär, hade missuppfattat hela grejen men de var lugnt, alla hade gjort de typ så Anki ändrade uppgiften i princip haha.
Nu har vi en ny... ska ta ca 20 foton. Wiho.

/Sandra

                                                                     

Sofia

Vi föredrar inte de sura ;D

ehehehhhhhhhhh

2010-04-26 @ 22:14:05
URL: http://awabloggen.blogg.se/