Insnöad

2010-08-09 23:50:52
Känns det som att jag är, men icke!
Just nu sitter jag och kollar upp saker som jag skulle behöva veta innan jag flyttar till Stockholm...
Som tex SL kort, vilket jag ska köpa. Var jag kan hitta all kurslitterarur, men jag har nästan hittat allt nu och så måste jag räkna ut hur mycket pengar jag kan klara mig på i månaden. Svårt sånt där.

Dock är bidraget på mer än dubbelt så mycket som jag klarade mig på när jag gick på gymnasiet så jag behöver inga massiva lån, vilket är super ♥

Känns läskigt att börja i  en ny skola där man förmodligen inte känner en enda människa, men det känns bra att den ligger i Stockholm där jag har vänner och jag hittar, dock hittar jag inte på campus men det går nog bra efter att jag varit där en gång!

 

Förresten, var tog det varma vädret vägen!? Saknar det :( visste att jag skulle göra det hihi.

 

/Sandra


                                                                     

Sofia

Finallyyyyyyyyy i now wat tru lav miins to mi! Har du uppdaterat! BOYAH! See ya tomorrow <3



Du kommer fixa plugget galant!

2010-08-10 @ 00:20:47
petra

äntligen ett inlägg från dig med sandra :D

du kommer hitta fint på campus, det är en vanesak ;) allt kommer gå skitbra! <3

2010-08-10 @ 10:57:23
URL: http://www.chewyfruits.blogspot.com