Mina pojkar

2010-08-22 22:48:08
Tänkte presentera min fina vovvar!

 

Den populära: Mysko, heter han. Det finns nog inte en enda person som träffat honom som inte tycker om honom, han är världens snällaste. Han är en 8 årig Australiensk kelpie och älskar människor, han tycker om alla (utom spetsar) Han hoppar på folk när dom kommer och hälsar på för att han blir så glad, farligast är det för pappa, morfar och min morbror, när dom kommer så blir han galen och slutar aldrig hoppa och slickas, han har världens längsta tunga och MÅSTE ligga under bordet när man sitter vid ett. ♥

 

 

Den galna: Hansson, jag kallade honom för lilla hunden förut, när han faktiskt var liten. Han är 1 år gammal och är crazy! Han är en Vorster/Forster (hur man nu stavar det) så det är inte så konstigt iofs. Jag blir oftast galen på honom då han är väldigt intensiv och ja, han blir aldrig trött (just nu står han och glor på mig genom dörren, nu smög han in i rummet fast han inte får) men han är jättesöt, när han vill ha närhet så sätter han sig oftast på oss för det är lättast så! Han är jätteklumpig och bryr sig inte om var han går någonstans, han har tex sprungit över mitt huvud en gång och han lutar sig ofta mot oss, men han är så tung så både den han lutar sig mot och han själv ramlar omkull. Han tycker även om att smyga på oss och skrämmas! Men han ser så korkad ut han är faktiskt söt, även om han är lite ful hihi ♥

 


Den fåfänga: Zander, min bebis. Han är 5 år gammal och min. Han är den snygga men dumma i familjen, han är utställningschampion och har massor med priser (hihi, stolt hönsmamma typ) men han är inte så smart, han är en riktig skådespelare, men inte en bra sådan.
Han är inte lika energisk som dom andra två, han är egentligen en liten enstöring, det hör väl också till hans ras Kooikerhoundje, men han tycker ändå om att mysa och bli kliad på magen.
Om man kastar något åt honom så får man räkna med att göra om det några hundra gånger, tror att jag varit med om EN gång då han själv har blivit för trött för att hämta bolljäkeln och då var det kanske 30 + ute! ♥

/Sandra

                                                                     

Sofia

MYSKO <3

2010-08-22 @ 23:06:22
URL: http://awabloggen.blogg.se/
sandra

håller med!!! :D

heeeting!!!

och hans röst!!!

GAAAH!!! älskar den!! :O

2010-08-22 @ 23:57:05
URL: http://booxeen.blogg.se/
Sara

Aw så söta dom är allihop :) haha

2010-08-23 @ 10:05:43
URL: http://intshesky.blogg.se/
LillasysterEmma

Stavade du lite fel där? Zanders favorit är ju valrossen? inte bollen xD

2010-08-23 @ 21:06:09