Pillirill

2010-08-22 01:07:28
Det har varit lite hårstuga här idag!
Jag tycker om att hålla på med hår, typ exprimentera med olika frisyrer och uppsättningar, det jag är bäst på är att göra en "messy bun" haha, det gör jag på mig själv nästan varje dag, så jag antar att det är lite av en favorit, ni såg den i ett tidigare inlägg från idag.

Iaf, min syster brukar få vara den som ställer upp som testdocka, hon har jättelångt fint hår så det är jättekul att göra saker med det, finns mycket mer möjligheter med långt hår.
Ska visa några bilder från idag!

 

Messy bun... superenkel men jag tycker den är jättesöt/snygg - en blandning! Och så går det fort att göra det så det är bekvämt också.

 

 

 


Jag försökte mig också på en sån rosett frisyr, det var mycket enklare än jag trodde att få till en, men jag gjorde inte på "Lady G" sättet, ett simplare sätt, fast det syns ju också, blev ju inte jättebra men helt okej för att vara första gången!

Lätta och slarviga men rätt fina i alla fall :)

/Sandra

                                                                     

petra

åååh jag vill också ha långt hår så att jag kan göra såånt! :D jättefina!

2010-08-22 @ 11:50:09
URL: http://www.chewyfruits.blogspot.com
niklas

Det blev jätte fint! :D

Skulle du inte fixa något med fridas hår?:D

2010-08-22 @ 15:54:24
URL: http://vendour.blogg.se/
petra

SV: ah, mitt hår växer fan knappt heller.. du har ju långt i alla fall! och tjockt! mitt är inte jätte tjockt direkt HAAH :(

2010-08-22 @ 23:30:15
URL: http://www.chewyfruits.blogspot.com