UNDERBAAART (Kalle Moraeus♥)

2010-08-31 14:38:08
Är ju en summer lover så brukar hata allt utom sommaren... Men nu när man är "vuxen" och inte längre bara kan bada hela somrarna så är det inte lika speciellt. Och när jag pluppade ut huvudet genom ytterdörren imorse och såg något som inte var där igår, kom jag på att jag ääälskar hösten! Sjukt underbart! Alla gula löv på marken, hur kom dom dit på bara en natt? Haha, jajaa jag älskar det i alla fall.

Pratade med i liten filur igår som fick mig att komma på vem Sofia är, och vem hennes förebild/hjälte är!
Så jag tror att jag börjar bli mig själv nu! Och det äger! Tack! :)


Nu blir det träning med dom bästa av dom bästa! EBF ♥
Kolla in vår blogg oxå hihi :) electricbrainfreezeblogg

/Sofia

                                                                     

Niklas

Hösten är härlig på eftermiddagarna men inte på morgnarna och på kvällarna. då är det kallt :(. inte så att man vill ta ut vinter-kläderna redan!



Lycka till på träningen!



Det är bäst när man är en sofia och heter sofia och gör som en sofia :)

2010-08-31 @ 14:50:40
URL: http://vendour.blogg.se/
MK*

sv: Det klart jag är göd för deras skull och det är kul men ibland är det liksom tooo much japan och typ hej vi vill bli dom DBSK eller nåt :s inte heller att det är fel men ändå haha. Saknar dom gamla tiderna.

2010-09-02 @ 19:32:58
URL: http://victoryintro.blogg.se/